22 Haziran 2026, Pazartesi
MENÜ
Kategoriler
Gündem

Jandarma Teşkilatı'nın 187. yılı kutlandı

2026-06-15 12:16:35
Kuruluş yıl dönümü ziyaretiKonya Valiliği, Jandarma Teşkilatı’nın 187’nci kuruluş yıl dönümü dolayısıyla İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Cemil Lütfi Özkul’un Valimiz İbrahim Akın’ı makamında ziyaret e...
Jandarma Teşkilatı'nın 187. yılı kutlandı
Kuruluş yıl dönümü ziyareti

Konya Valiliği, Jandarma Teşkilatı’nın 187’nci kuruluş yıl dönümü dolayısıyla İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Cemil Lütfi Özkul’un Valimiz İbrahim Akın’ı makamında ziyaret ettiğini duyurdu.

Teşekkür ve başarı dilekleri

Ziyarette, Valimiz İbrahim Akın, Jandarma Teşkilatı’nın yıl dönümünü kutlayarak, ilimizde huzur ve güvenliğin sağlanmasında özveriyle çalışan Jandarma personeline teşekkür etti.

Önemli bir görev

Akın, Jandarma Komutanı Özkul nezdinde tüm personelin çalışmalarında başarılar diledi.

Huzur ve güven vurgusu

Vali Akın, jandarmanın ildeki güvenlik hizmetlerinin önemini vurguladı ve bu hizmetlerin devam etmesi gerektiğini belirtti.

Gelecek hedefleri

Jandarma Teşkilatı’nın gelecekte de aynı özveriyle çalışarak, toplumun güvenliğini sağlamaya devam edeceği ifade edildi.
Etiketler:
Etiket yok
İlk yorumu sen yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan www.beyazbelge.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!