22 Haziran 2026, Pazartesi
MENÜ
Kategoriler
Gündem

Eskişehir, Genç Dostu Kent Ödülü'nü kazandı

2026-06-18 18:26:59
Ödül duyurusuEskişehir Büyükşehir Belediyesi, Ankara’da gerçekleştirilen 1. Genç Dostu Kentler Yönetişim Zirvesi’nde "Genç Dostu Kent İyi Yönetişim Teşvik Ödülü (2026)"ne layık görüldüğünü açıkladı.Ba...
Eskişehir, Genç Dostu Kent Ödülü'nü kazandı
Ödül duyurusu

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, Ankara’da gerçekleştirilen 1. Genç Dostu Kentler Yönetişim Zirvesi’nde "Genç Dostu Kent İyi Yönetişim Teşvik Ödülü (2026)"ne layık görüldüğünü açıkladı.

Başkanın ödül teslimi

Ödül, Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce tarafından teslim alındı. Başkan Ünlüce, ödülün önemine dikkat çekti.

Gençlere verilen değer

Başkan Ünlüce, “Bu anlamlı ödülü Eskişehir’de yaşayan tüm gençlerimiz adına alıyorum.” ifadesini kullandı.

Yerel yönetim süreçleri

Ödül, gençlerin yerel yönetim süreçlerine katılımını destekleyen projeler için verildi.

Gençlik odaklı projeler

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, gençlik merkezleri ve gençlik odaklı projeleriyle bu ödülü kazandı.
Etiketler:
Etiket yok
İlk yorumu sen yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan www.beyazbelge.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!