Kütahya'da Kültür ve Sanat Sergisi Açıldı
Açılış DuyurusuKütahya Belediye Başkanı, Uşak Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen Şehr-i Kütahya Kültür ve Sanat Sergisi III’ün açılışına katıldığını duyurdu.Destekleyen KurumlarKüta...
Açılış Duyurusu
Kütahya Belediye Başkanı, Uşak Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen Şehr-i Kütahya Kültür ve Sanat Sergisi III’ün açılışına katıldığını duyurdu.
Destekleyen Kurumlar
Kütahya Valiliği, Kütahya Belediyesi, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü ile Kütahya Kent Konseyi'nin destekleriyle gerçekleştirilen sergi, Uşaklı hemşehrilere Kütahya'nın kültürel değerlerini tanıtmayı amaçlıyor.
Teşekkür Mesajı
Başkan, serginin düzenlenmesinde emeği geçen KÜTAF Başkanı Kerim Vural ve Uşak Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan'a teşekkür etti.
Kültürel Bağların Güçlenmesi
Serginin, şehirler arasındaki kültürel bağları güçlendirdiğini belirten Kütahya Belediye Başkanı, serginin hayırlı olmasını diledi.
Ziyaret Daveti
19-21 Haziran tarihleri arasında açık olacak sergiye tüm vatandaşların davetli olduğu ifade edildi.
Kütahya Belediye Başkanı, Uşak Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen Şehr-i Kütahya Kültür ve Sanat Sergisi III’ün açılışına katıldığını duyurdu.
Destekleyen Kurumlar
Kütahya Valiliği, Kütahya Belediyesi, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü ile Kütahya Kent Konseyi'nin destekleriyle gerçekleştirilen sergi, Uşaklı hemşehrilere Kütahya'nın kültürel değerlerini tanıtmayı amaçlıyor.
Teşekkür Mesajı
Başkan, serginin düzenlenmesinde emeği geçen KÜTAF Başkanı Kerim Vural ve Uşak Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan'a teşekkür etti.
Kültürel Bağların Güçlenmesi
Serginin, şehirler arasındaki kültürel bağları güçlendirdiğini belirten Kütahya Belediye Başkanı, serginin hayırlı olmasını diledi.
Ziyaret Daveti
19-21 Haziran tarihleri arasında açık olacak sergiye tüm vatandaşların davetli olduğu ifade edildi.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!