22 Haziran 2026, Pazartesi
MENÜ
Kategoriler
Gündem

Kütahya'da Kültür ve Sanat Sergisi Açıldı

2026-06-19 20:45:14
Açılış DuyurusuKütahya Belediye Başkanı, Uşak Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen Şehr-i Kütahya Kültür ve Sanat Sergisi III’ün açılışına katıldığını duyurdu.Destekleyen KurumlarKüta...
Kütahya'da Kültür ve Sanat Sergisi Açıldı
Açılış Duyurusu

Kütahya Belediye Başkanı, Uşak Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen Şehr-i Kütahya Kültür ve Sanat Sergisi III’ün açılışına katıldığını duyurdu.

Destekleyen Kurumlar

Kütahya Valiliği, Kütahya Belediyesi, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü ile Kütahya Kent Konseyi'nin destekleriyle gerçekleştirilen sergi, Uşaklı hemşehrilere Kütahya'nın kültürel değerlerini tanıtmayı amaçlıyor.

Teşekkür Mesajı

Başkan, serginin düzenlenmesinde emeği geçen KÜTAF Başkanı Kerim Vural ve Uşak Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan'a teşekkür etti.

Kültürel Bağların Güçlenmesi

Serginin, şehirler arasındaki kültürel bağları güçlendirdiğini belirten Kütahya Belediye Başkanı, serginin hayırlı olmasını diledi.

Ziyaret Daveti

19-21 Haziran tarihleri arasında açık olacak sergiye tüm vatandaşların davetli olduğu ifade edildi.
Etiketler:
Etiket yok
İlk yorumu sen yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan www.beyazbelge.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!