Ahmet Hamdi Akseki Kur’an Kursu'nda Piknik Etkinliği
Yıl Sonu Pikniği DüzenlendiUşak İl Müftülüğü, Ahmet Hamdi Akseki Kur’an Kursu’nda eğitim döneminin sona ermesi dolayısıyla yıl sonu pikniği düzenlendi. Kursiyerler ve öğreticilerin katılımıyla gerçekl...
Yıl Sonu Pikniği Düzenlendi
Uşak İl Müftülüğü, Ahmet Hamdi Akseki Kur’an Kursu’nda eğitim döneminin sona ermesi dolayısıyla yıl sonu pikniği düzenlendi. Kursiyerler ve öğreticilerin katılımıyla gerçekleştirilen etkinlik, samimi bir atmosferde geçti.
İl Müftü Yardımcısı Katıldı
Programa katılan İl Müftü Yardımcısı Şeyda Bertan Uysal, kursiyerlerle bir araya gelerek sohbet etti ve onların mutluluğuna ortak oldu. Bu buluşma, katılımcılar arasında sıcak bir bağ oluşturdu.
Teşekkür Mesajı Yayınlandı
Etkinlikte, eğitim döneminin başarılı bir şekilde tamamlanmasına katkı sağlayan tüm öğreticilere ve katılımcılara teşekkür edildi. Uşak İl Müftülüğü, bu tür etkinliklerin önemine vurgu yaptı.
Hayırlara Vesile Olması Temennisi
Programda yapılan dualarla, Rabbimizden yapılan hizmetlerin hayırlara vesile olması niyaz edildi. Katılımcılar, bu anlamlı etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Samimi Bir Atmosfer
Yıl sonu pikniği, kursiyerler ve öğreticiler arasında güçlü bir dayanışma ve dostluk ortamı sağladı. Uşak İl Müftülüğü, benzer etkinliklerin devam edeceğini belirtti.
Uşak İl Müftülüğü, Ahmet Hamdi Akseki Kur’an Kursu’nda eğitim döneminin sona ermesi dolayısıyla yıl sonu pikniği düzenlendi. Kursiyerler ve öğreticilerin katılımıyla gerçekleştirilen etkinlik, samimi bir atmosferde geçti.
İl Müftü Yardımcısı Katıldı
Programa katılan İl Müftü Yardımcısı Şeyda Bertan Uysal, kursiyerlerle bir araya gelerek sohbet etti ve onların mutluluğuna ortak oldu. Bu buluşma, katılımcılar arasında sıcak bir bağ oluşturdu.
Teşekkür Mesajı Yayınlandı
Etkinlikte, eğitim döneminin başarılı bir şekilde tamamlanmasına katkı sağlayan tüm öğreticilere ve katılımcılara teşekkür edildi. Uşak İl Müftülüğü, bu tür etkinliklerin önemine vurgu yaptı.
Hayırlara Vesile Olması Temennisi
Programda yapılan dualarla, Rabbimizden yapılan hizmetlerin hayırlara vesile olması niyaz edildi. Katılımcılar, bu anlamlı etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Samimi Bir Atmosfer
Yıl sonu pikniği, kursiyerler ve öğreticiler arasında güçlü bir dayanışma ve dostluk ortamı sağladı. Uşak İl Müftülüğü, benzer etkinliklerin devam edeceğini belirtti.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!