İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Teşkilat Çalışanlarıyla Bayramlaştı
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Teşkilat Çalışanlarıyla Bayramlaştıİçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Kurban Bayramı vesilesiyle Bakanlığın merkez teşkilatında görev yapan çalışma arkadaşlarıyla bayramla...
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Teşkilat Çalışanlarıyla Bayramlaştı
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Kurban Bayramı vesilesiyle Bakanlığın merkez teşkilatında görev yapan çalışma arkadaşlarıyla bayramlaştı. Bakan Yardımcıları ve birim amirlerinin de katıldığı programda Bakan Çiftçi, teşkilat mensuplarına aziz milletin huzuru için gösterdikleri fedakarlık ve sorumluluklarından dolayı teşekkür etti. Tüm personel ve ailelerinin Kurban Bayramı'nı tebrik etti.
İçişleri Bakanlığı Kurban Bayramı Mesajı
İçişleri Bakanlığı ailesi olarak Kurban Bayramı'nın birlik ve beraberliği pekiştirmesini, ülkeye ve millete huzur, sağlık ve esenlik getirmesini dilediklerini belirtti. Bakan Çiftçi, Kurban Bayramı'nın mübarek olmasını temenni etti.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!