Konya Büyükşehir Belediye Başkanı yeni yılı kutladı
Başkan Altay'dan yeni yıl mesajıKonya Büyükşehir Belediyesi, Hicri yeni yıl dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, mesajında yeni yılın hayırlı olması dileğinde bulundu....
Başkan Altay'dan yeni yıl mesajı
Konya Büyükşehir Belediyesi, Hicri yeni yıl dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, mesajında yeni yılın hayırlı olması dileğinde bulundu.
Yeni yılın önemi vurgulandı
Başkan Altay, Hicri yeni yılın manevi değerlerinin önemine dikkat çekerek, bu dönemin toplumsal birlik ve beraberlik açısından önemli olduğunu ifade etti.
Toplumda birlik çağrısı
Mesajında, yeni yılın insanların bir araya gelerek dayanışma içinde olmasına vesile olmasını temenni etti. Bu bağlamda, toplumsal dayanışmanın güçlenmesi gerektiğini belirtti.
Halkla paylaşıldı
Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan paylaşımda, halkın yeni yılını kutlamak amacıyla bu mesajın yayımlandığı belirtildi.
İyi dilekler iletildi
Son olarak, Başkan Altay, tüm Konya halkının Hicri yeni yılını kutlayarak, sağlık ve mutluluk dolu bir yıl geçirmelerini diledi.
Konya Büyükşehir Belediyesi, Hicri yeni yıl dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, mesajında yeni yılın hayırlı olması dileğinde bulundu.
Yeni yılın önemi vurgulandı
Başkan Altay, Hicri yeni yılın manevi değerlerinin önemine dikkat çekerek, bu dönemin toplumsal birlik ve beraberlik açısından önemli olduğunu ifade etti.
Toplumda birlik çağrısı
Mesajında, yeni yılın insanların bir araya gelerek dayanışma içinde olmasına vesile olmasını temenni etti. Bu bağlamda, toplumsal dayanışmanın güçlenmesi gerektiğini belirtti.
Halkla paylaşıldı
Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan paylaşımda, halkın yeni yılını kutlamak amacıyla bu mesajın yayımlandığı belirtildi.
İyi dilekler iletildi
Son olarak, Başkan Altay, tüm Konya halkının Hicri yeni yılını kutlayarak, sağlık ve mutluluk dolu bir yıl geçirmelerini diledi.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!