Sağlık Alanında Gelişimler Değerlendirildi
Sağlık Hizmetlerinde Gelişimler Masaya Yatırıldı
Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk, Türk-İş İl Başkanı Muharrem Uslu'ya iadeyi ziyarette bulundu. Gerçekleşen ziyarette, ilin sağlık alanında kaydettiği gelişmeler ve yapılan çalışmalar ele alındı. Ziyarette, Türkiye Sağlık ve Sosyal Hizmet İşçileri Sendikası İl Başkanı Mustafa Demir, Türk Harb-İş Sendikası Afyon Bölge Temsilcisi Yasin Öztürk ve diğer işçi temsilcileri de hazır bulundu.
Sendikal Sorunlar ve Sağlık Hizmetleri
Türk-İş İl Başkanı Muharrem Uslu, İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk'e nazik ziyaretinden dolayı teşekkürlerini iletti. Uslu, geçmişte işçilerin yalnızca sigorta hastanelerinde tedavi olabildiğini hatırlatarak, AK Parti'nin iktidara gelmesiyle birlikte sağlık alanında önemli dönüşümler yaşandığını belirtti. Uslu, "Sağlık alanında ülkemizde ayrım olmadan herkes istediği alanda tedavi olabilmektedir. Sizinle birlikte ilimiz de sağlık alanında önemli yatırım ve hizmetlerin geldiğini görüyoruz." ifadelerini kullandı. Bu sözler, sağlık hizmetlerine erişimin genişlemesi ve kalitesinin artması yönündeki memnuniyeti yansıttı.
Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Gelişim Hedefi
İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk ise Türk-İş İl Başkanı Muharrem Uslu'ya teşekkür ederek, temel amaçlarının halka en iyi sağlık hizmetini sunmak olduğunu vurguladı. Öztürk, "Amacımız halkımıza en iyi sağlık hizmetiyle tanıştırmaktır." dedi. Hayırsever vatandaşların destekleriyle ilde önemli tesis ve yatırımların hayata geçirildiğini belirten Öztürk, gelecekte de yeni yatırımların kazandırılmaya devam edeceğinin altını çizdi. Ziyaret, iyi niyet temennileri ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi. Bu buluşma, sağlık sektöründeki iş birliği ve gelişim odaklı çalışmaların önemini bir kez daha ortaya koydu.