22 Haziran 2026, Pazartesi
MENÜ
Kategoriler
Gündem

Uşak'ta Jandarma Teşkilatı Kutlandı

2026-06-12 21:13:12
Vali Kartal'ın ZiyaretiUşak Valiliği, Jandarma Teşkilatı'nın 187. kuruluş yıl dönümünü kutlamak amacıyla Valimiz Serdar Kartal'ın İl Jandarma Komutanlığı'nı ziyaret ettiğini duyurd...
Uşak'ta Jandarma Teşkilatı Kutlandı
Vali Kartal'ın Ziyareti

Uşak Valiliği, Jandarma Teşkilatı'nın 187. kuruluş yıl dönümünü kutlamak amacıyla Valimiz Serdar Kartal'ın İl Jandarma Komutanlığı'nı ziyaret ettiğini duyurdu.

Fidan Dikimi Etkinliği

Ziyaret sırasında, günün anlam ve önemine binaen fidan dikimi gerçekleştirildi. Valimiz, her bir fidanın birlik ve vatan sevgisinin simgesi olduğunu ifade etti.

Teşekkür Mesajı

Vali Kartal, milletin huzur ve güvenliği için fedakârca görev yapan jandarma personeline teşekkür etti.

Gelecek İçin Umut

Valimiz, jandarma teşkilatının 187 yıllık geçmişinin başarılarla dolu olmasını temenni etti.

Uşak İl Jandarma Komutanlığı

Etkinlik, Uşak İl Jandarma Komutanlığı'nda gerçekleşti.
Etiketler:
Etiket yok
İlk yorumu sen yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan www.beyazbelge.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!