Uşak Yeşilay ve YEDAM toplantısı gerçekleştirildi
İş birliği güçlendirilmesi vurgulandıUşak Yeşilay Şube, Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Karadedeli'nin YEDAM personelleri ile bir araya geldiğini duyurdu. Toplantıda, Uşak Yeşilay Şubesi ve YEDAM’ın yürü...
İş birliği güçlendirilmesi vurgulandı
Uşak Yeşilay Şube, Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Karadedeli'nin YEDAM personelleri ile bir araya geldiğini duyurdu. Toplantıda, Uşak Yeşilay Şubesi ve YEDAM’ın yürüttüğü çalışmalar değerlendirildi.
Bağımlılıkla mücadele ele alındı
Gerçekleştirilen toplantıda, bağımlılıkla mücadelede iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik istişarelerde bulunuldu. Bu konunun önemi katılımcılar tarafından vurgulandı.
Çalışmaların etkisi değerlendirildi
Toplantıda, her iki kurumun yürüttüğü projelerin etkileri ve sonuçları hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu. Katılımcılar, bu projelerin topluma katkı sağladığını belirtti.
Gelecek hedefleri belirlendi
Uşak Yeşilay Şube, toplantıda gelecekteki hedeflerini de belirleyerek, bağımlılıkla mücadelede daha etkin adımlar atmayı planladıklarını açıkladı.
İş birliği önemi vurgulandı
Toplantının sonunda, iş birliğinin devamının önemine dikkat çekildi. Uşak Yeşilay Şube ve YEDAM, bağımlılıkla mücadelede ortak çalışmalara devam edeceğini bildirdi.
Uşak Yeşilay Şube, Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Karadedeli'nin YEDAM personelleri ile bir araya geldiğini duyurdu. Toplantıda, Uşak Yeşilay Şubesi ve YEDAM’ın yürüttüğü çalışmalar değerlendirildi.
Bağımlılıkla mücadele ele alındı
Gerçekleştirilen toplantıda, bağımlılıkla mücadelede iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik istişarelerde bulunuldu. Bu konunun önemi katılımcılar tarafından vurgulandı.
Çalışmaların etkisi değerlendirildi
Toplantıda, her iki kurumun yürüttüğü projelerin etkileri ve sonuçları hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu. Katılımcılar, bu projelerin topluma katkı sağladığını belirtti.
Gelecek hedefleri belirlendi
Uşak Yeşilay Şube, toplantıda gelecekteki hedeflerini de belirleyerek, bağımlılıkla mücadelede daha etkin adımlar atmayı planladıklarını açıkladı.
İş birliği önemi vurgulandı
Toplantının sonunda, iş birliğinin devamının önemine dikkat çekildi. Uşak Yeşilay Şube ve YEDAM, bağımlılıkla mücadelede ortak çalışmalara devam edeceğini bildirdi.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!